رویدادهای داخلی

اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس ویژه هنرجویان هنرستان پلی تکنیک هنر

یه اردو جذاب و معنوی و سرشار از شادی و نشاط برای هنرجویان عزیزمون🤩🤩🤩

یه اردوی جذاب و دلنشین با حال خوب بچه‌ها ،😍😍😍

ساعت ۱۸ روز چهارشنبه۱۴۰۲/۹/۱۵ بچه‌ها تو سالن ورودی مدرسه منتظر بودند تا عازم سفر مشهد مقدس بشن

خانم ملکی عزیز صبحانه هنرجویانمون رو آماده می‌کرد و به دخترامون تحویل می‌داد🥞☕️🍰

با هزار امید و صلوات قرآن و اسپند آماده کردیم و دخترای گلمون رو از زیر قرآن رد کردیم و با ذکر نام خدا راهی این سفر کردیم 😇😇😇

ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به سمت راه آهن حرکت کردیم🚅 و داخل اتوبوس بهترین لحظات رو با شما تجربه کردیم🚍🚍🚍

ساعت ۸ شب به ایستگاه قطار رسیدیم...🤩 بچه‌ها در سالن انتظار ایستگاه راه آهن در انتظار قطار بون ریل ۳۴۰ تهران_ مشهد در ایستگاه منتظر قطار بودند ....😮😍😮

بالاخره های هنرمندمون سوار قطار شدند و یک شب زیبا و به یادماندنی و خاطره انگیز در کنار شما خوبان را سپری کردیم😎😎😎

ساعت ۸:۳۵ صبح روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه به مشهد رسیدیم و راهی هتل سایه شدیم، بعد از استراحت و ساکن شدن و خوردن یه ناهار دلنشین توی رستوران هتل راهی حرم شدیم🌱🌱🌱

در این سفر هنرجویانمون از جاهای مختلفی دیدن کردن ازجمله :پاساژ گردی، رستوران طرقبه ، موزه امام رضا، بازار رضا پاساژ آرمیتا، و کلی جاهای دیدنی دیگر رفتند... یک سفر زیبا و به یاد ماندنی کنار شما عزیزان را تجربه کردیم امیدواریم بهتون خوش گذشته باشه👋🥰😍

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.